torsdag 21 juli 2011

Buzzadorkampanj- Dove Express Intensivbalsam

Nu deltar jag i en Buzzadorkampanj med ett balsam från Dove (Dove Express Intensivbalsam). Det är ett balsam som sägs kunna reparera och skydda skadat och slitet hår. Om det funkar så vore det en mycket välkommen produkt för mitt hår som med åldern har fått många kluvna toppar.

Balsamet kan användas dagligen men ska fungera som en inpackning som ger behandling på djupet.

Jag är alltså en Buzzador, vilket innebär att jag får prova olika produkter som jag sedan berättar om för vänner och bekanta. Jag får också småförpackningar som jag delar ut. Syftet med alltihop är att sprida information och ärliga åsikter om produkterna. Word of mouth marketing kallas det. Här kan du läsa med om vad det innebär att vara en Buzzador.

3 kommentarer:

Drottningen sa...

åh, den där fick inte jag! Funkar den bra?

SqZ sa...

Jag har provat en gång och balsamet luktar gott i alla fall :-) Jag tror det krävs ganska lång tids användning innan man ser ett resultat.

best essay writing service sa...

Dove battle was along these lines opportune and yesterday when the creature would tvagas I utilized the conditioner on her hair. It is thick yet at the same time hard to brush and I typically get take demulcent a few times and after that complete with conditioner splash that ought to be left in the hair.