fredag 5 augusti 2011

Utvärdering av buzzadorkampanjen för Dove-balsam

Den här sommaren tvättar jag håret ungefär varannan dag. Förutom att det blir svettigt i värmen så har jag en tendens att jobba med huvudet när jag gräver i rabatterna eller på kolonilotten. Vet inte hur jag bär mig åt men det hamnar jord och annat skräp i håret som jag inte vill ha i sängen. Vanligtvis brukar jag inte bry mig om att ha i balsam så ofta men i och med att jag varit med i buzzadorkampanjen för Dove Express Intensivbalsam så har jag passat på att pyssla om håret lite extra.


Bilden kommer från Doves hemsida

Vad tycker jag då?

Det luktar väldigt gott och håret blir babylent och lättkammat. Huvudsyftet med balsamet är att reparera och ta hand om skadat hår och i ärlighetens namn kan jag inte avgöra om det blivit färre kluvna hårtoppar. Men jag kan definitivt tänka mig att köpa och använda det i fortsättningen

Klicka här om du vill läsa mer om produkten.

Klicka här om du är nyfiken på vad det innebär att vara en buzzador. Kanske vill du bli en buzzador själv?

1 kommentar:

Cheap essay writing service sa...

I am big fan and user of the above mentioned product and brand. Exactly we could believe their products.