onsdag 15 juni 2011

Buzzadorkampanj- OBH Nordica Non-Stick Set

Nu är jag buzzador i ännu en kampanj. Som buzzador testar jag produkter och berättar mina ärliga åsikter om det för vänner och bekanta.

OBH Nordica har tagit fram en serie som heter Supreme Non-Stick. Jag har fått köpa (till reducerat pris) en stekpanna, två olika kastruller och en kniv och det passar på sätt och vis utmärkt nu när jag ska flytta. Det mesta av den sortens köksprylar är ju T:s...

Jag har lagat mat och hittills testat stekpannan och 3-literskastrullen. Stekpannans teflonbeläggning funkar väldigt bra och kastrullens speciallock gillar jag också. Däremot tycker jag att stekpannan är aningens för tung och jag saknar ett lock till den!


Om du vill veta mer om vad det innebär att vara buzzador kan du klicka här.

2 kommentarer:

Drottningen sa...

Den där testar vi också! Jag vet inte vad jag ska tycka riktigt än, vi har ju en gjutjärnspanna också och det känns lite taskigt att göra den jämförelsen.

SqZ sa...

Du får i dig nyttigt järn från en gjutjärnspanna så var rädd om den :-)